Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Λογοτεχνικός διαγωνισμός «ΚΕΛΑΙΝΩ - ΞΑΣΤΕΡΟΝ», με θέμα: «Αχ, ξενιτιά»


Ο Όμιλος «Ζαλώνη-Ξάστερον» και το λογοτεχνικό περιοδικό «Κελαινώ», προκηρύσσουν Διεθνή Διαγωνισμό, σε όλα τα είδη του Γραπτού Λόγου, με θέμα: «Αχ, ξενιτιά».

Πέρυσι, ο διαγωνισμός HOTEL του Πατάκη είχε σαν θέμα την μετανάστευση, δηλαδή το ίδιο θέμα. Βλέπω τις περυσινές συμμετοχές να συμμετέχουν ξανά, στον διαγωνισμό του «ΚΕΛΑΙΝΩ - ΞΑΣΤΕΡΟΝ» αυτή τη φορά. Χάθηκε ένα διαφορετικό θέμα;
Μπαίνω και γω στον πειρασμό να ξαναστείλω την περυσινή μου συμμετοχή αντί να γράφω καινούργια, αλλά μιας και την έχω ήδη ανεβάσει στο blog μου και επειδή η ανακοίνωση γράφει πως το έργο πρέπει να είναι αδημοσίευτο, θα την αφήσω εκεί που είναι.

Η υποβολή των κειμένων θα πρέπει να γίνει μέχρι 31 Μαΐου 2008. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στην σελίδα του 'ΛΕΞΗΜΑ', όπου έγινε η ανακοίνωση του διαγωνισμού.

http://www.lexima.gr/

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έστειλα κι εγώ Νίκο στον Πατάκη και το έφαγε η μαρμάγκα το διήγημά μου. Οπότε το κρατάω στα συρτάρια μου και τέλος :)

Νικος Κρητικου είπε...

Αν δεν το έχεις δημοσιεύσει, δεν χάνεις τίποτα να το στείλεις και εκεί, Δώρα. Ίσως εκεί να έχει καλύτερη μοίρα, που ξέρεις.
Εγώ πάντως αναρωτιέμαι αν χάθηκαν τα άλλα θέματα για τους διαγωνισμούς. Είναι τελικά η μετανάστευση το μεγαλύτερο πρόβλημα του σύγχρονου Έλληνα; Και πόσες ιστορίες πρέπει να γραφτούν για αυτήν; (θα πρέπει να είναι αμέτρητες έως τώρα).

ΕΛΕΝΗ είπε...

Πληροφορήθηκα ότι η τελετή του
ΚΕΛΑΙΝΩ θα λάβει χώρα στις 23 Νο-
εμβρίου. Καλή επιτυχία στους συμ-
μετέχοντες...

Νικος Κρητικου είπε...

Δεν μπορώ να βρω την ειδήση, αν την είδες σε ιστοσελίδα μπορείς να μου την στείλεις;

Ευχαριστώ shelter!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Μου την είπαν τηλεφωνικώς! Μάλιστα
κάποια φίλη μου έμαθε ότι παίρνει
έπαινο στο ποίημα που έστειλε. Τα
διηγήματα τώρα διορθώνονται...